10 Mart 2011 Perşembe

Siyah Makarada İpliğim - Sarayköy Türküsü




Siyah Makarada İpliğim

Denizli/Sarayköy Türküsü

Kaynak: Rüştü Demirci-
Derleyen Notalayan: Ahmet Yamacı
*************************
Siyah Makarada İpliğim
Kara Gözlü Kekliğim
Hangi Yoldan Geleceksen
O Yolları Bekleyim

Hadi Güzelim Şam'a Doğru Şam'a Doğru
O Yâr Açmış Kollarını Bana Doğru

Ovanın Darısını
Sel Aldı Yarısını
Gurbete Giden Oğlanı
Boşasın Karısını

Hadi Güzelim Şam'a Doğru Şam'a Doğru
O Yâr Açmış Kollarını Bana Doğru

Et Aldım Elim Yağlı
Şal Kuşak Belde Bağlı
Yâr Ben Seni Alırdım
Başım Gurbete Bağlı

Hadi Güzelim Şam'a Doğru Şam'a Doğru
O Yâr Açmış Kollarını Bana Doğru


2 yorum:

  1. ÇOK SEVGİLİ KARDEŞİM,
    BU UĞURDA SARFETTİĞİNİZ ÇABALAR İÇİN SİZLERE NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR. BAZI GÜZELLİK VE TARİFLER VE METİHLER İÇİN DİLLERDE Kİ KELİMELER VE CÜMLELER YETMEZ. ONU HİSSETMEK, BAŞININ TACI TEMEK VE SEBEP OLANLAR İÇİN HER DAİM MİNNETTAR KALMAK GEREKTİR. İNSANIN KIYMETİNİ İNAN, ALTININ KIYMETİNİ SARRAF BİLİR. BUNU BİLMEYEN NE BİLİR ? SAYGILAR VE SEVGİLERİMLE SONSUZ OLASI DİLEĞİYLE...

    YanıtlaSil
  2. ÇOK SEVGİLİ KARDEŞİM,
    BU UĞURDA SARFETTİĞİNİZ ÇABALAR İÇİN SİZLERE NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR. BAZI GÜZELLİK VE TARİFLER VE METİHLER İÇİN DİLLERDE Kİ KELİMELER VE CÜMLELER YETMEZ. ONU HİSSETMEK, BAŞININ TACI ETMEK VE SEBEP OLANLAR İÇİN HER DAİM MİNNETTAR KALMAK GEREKTİR. İNSANIN KIYMETİNİ İNSAN, ALTININ KIYMETİNİ SARRAF BİLİR. BUNU BİLMEYEN NE BİLİR ? SAYGILAR VE SEVGİLERİMLE SONSUZ OLMASI DİLEĞİYLE...

    YanıtlaSil