29 Mart 2012 Perşembe

BABAYLA OĞULUN ARASINDAKİ DİYALOG

BABAYLA OĞULUN ARASINDAKİ DİYALOG

BABA: Matematikten kaç aldın oğlum?

OĞUL: Fenerbahçe’nin son on senedeki şampiyonluk sayısını aldım baba!

BABA: Ne?! "1" mi aldın? Oğlum hani sen sınıfın en akıllısıydın?

OĞUL: Baba sen demez miydin "şampiyon olmasak bile en büyük biziz" diye!

Belki matematikten "1" aldım ama, yine de en akıllı benim.

BABA: Komşunun oğlu kaç almış peki?

OĞUL: Galatasaray'ın son altı yıldaki şampiyonluk sayısı kadar..

BABA: Haydaa.. Elin oğlu o kadar yüksek not alıyor, sen kırık not

getiriyorsun. Rezil ettin beni be!.. Yazıklar olsun sana!

OĞUL: İyi ama baba, ben sana "Galatasaraylı arkadaşlar 'tüm kupalar bizim

oluyor en başarılı biziz' diye benle dalga geçiyorlar, bana feneri

tutturmakla rezil ettin beni" dediğim zaman "boşver yine de en büyük biziz"

demiyor muydun? Aynı hesap işte, bana ne başkasının yaptığından, en akıllı

benim işte.

BABA: Bak, öbür komşunun oğlu da elinde bir belge ile geliyor. O ne almış

acaba?

OĞUL: Ali mi? O da takdir almış.. Ama baba bakma ona, herifler hep kopya

çektiler, soru kağıtlarını değiştirdiler. Anlayacağın olayda hile var.

BABA: Sus be, sus!!.. Hem bir şey beceremiyor hem de başarılı insanlara

çamur atıyorsun.. Utanmaz!

OĞUL: Haydaa! Yahu baba sen değil miydin "Galatasaray kupa, biz de nal

topluyoruz" dediğim zaman "Galatasaray şike yapıyor, hileyle kazanıyor"

diyen. Bu da aynı hesap değil mi baba?

BABA: Hadi tamam tamam, neyse.. Artık önümüzdeki dönem iyi olur karnen

inşallah..

OĞUL: Hayatta olmaz baba. Bu hocayla, bu müdürle sittin sene bu okul

bitmez.

BABA: Ne alakası var oğlum bitiren nasıl bitiriyor? Sınav kağıdına bir şey

yazıyorsun da hocaların mı siliyor? Sen boş ver hocayı, müdürü.. çalış,

dolu kağıt ver sınıfını geçersin. Hem madem okuldaki hocaların kötü, dershane

sınavında da sonuncu oldun buna ne diyeceksin? Oradaki hocalar ne seni

tanır ne beni?

OĞUL: İyi de baba ben sana "Biz sanki ceza sahasına girip gol atabiliyoruz

da hakemler mi saymıyor? Biz boş verelim hakemleri kendi oyunumuzu

oynayalım.

Hem madem Türkiye'deki hakemler kötü de, Avrupa'da da Macar üçüncüsüne gol

atamadan elendik buna ne diyeceksin? Oradaki hakemler ne Galatasaray'ı

tanır ne Feneri" dediğim zaman "olsun oğlum yine de en büyük biziz" demez

miydi?..

Bu da aynı hesap işte. Ne olursa olsun en akıllı benim.. Öyle değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder